WELCOME TO THIS BLOG ! ENJOY YOUR READING AND LEAVE SOME COMMENT FOR SURE ;) THANK YOU FOR DROP BY AT HERE. APPRECIATE IT. ILY <3

sepi oh sepi

Sepi hati terjadi lagi. Smpi aku mati,aku sepi. Biar bert bebn yg ada,akn tetp ku berdiri. Sejarh silm nan hidupku,penuh duri dn byk ranjau.kaki ini sudh puas melewati hari2 yg suram dlm hidup,sudh puas mengenal erti kekecewaan dan kesedihan.diri ini terasa sepi sekaly kerna blum mengenal erti kegembiraan,kebahagiaan yg boleh mengajarnya tersenyum b’banding menangis dn b’duka.air mata ini sentiasa menjadi org yg pertama did lm smua hal. Tpi knapa bukn senyuman,knape bukn rasa riang d hati,ini kerna perasaan sepi merajai d setiap tubuhku tnpa mengira waktu.

Aku menangis dn trus menangis tnpa m’hiraukn apa yg ada d sekelilingku. Seolah-olah hanya itu sahaja yg aku tahu.persona yg ada d dlm driku hanyalh kesedihan.hidup ini mkin sepi apabila aku memejamkn mata tuk b’mimpi d mlm hari hanyalh ibarat sprti kertas kosong,tidk ada warnanya,tidk ada corknya serta tidk ada drafnya.tentg apa,aku mhu b’mimpi,tentg siapa yg aku mhu b’mimpi,sedg kn hidup ku hanya d penuhi kesepian dn bayangan hitam yg tida pernh ku fahami dn kenali.

Persoalan demi persoalan mle menyelubungi aku. Pertanyaan demi pertanyaan mule menerjahku.aku terus berfikir dn berfikir sehingga menjadi lety dn tida terdaya.nmpk nya,aku mesh tida menemukn jawapn segala persoalan di benakku. ‘Ya allah,beri kn la aku cahaya dn petunjuk MU,beri kn la aku sebb mengapa aku harus teruskn hidup ini d muka bumi MU,berikanlh segala-galanya yg aku ptt tahu dri MU. Dn hilg kn la SEPI ini dri diriku agr b’pijk nyata d bumi MU’

No comments:

Post a Comment